fbpx

SÖPÖRD KI A STRESSZET!

Nyak-vállöv feszültségoldó online workshop 

 
COVID 19 => a csapból is ez folyik. Körül veszi az életünket:
  • szájmaszk a boltban
  • távolságtartás mindenhol
  • kötöttségek egy csomó helyen
Ma a világon senki nem tud kibújni a hatása alól. Stresszes volt a kezdet. Mi lesz, ha…? És stresszes a mostani, kicsit lazább helyzet is. Elmozdultak a megszokott támpontjaink, kibillentünk az egyensúlyunkból. És a testünk REAGÁLT.
 

Tudod mi a legősibb – agytörzsi - reflexünk stresszhelyzet esetén?

 
  • megfeszítjük az állkapcsunkat
  • behúzzuk a vállainkat és előre toljuk a fejünket, befeszítjük a nyak- vállöv izmait
  • megfeszítjük a hasizmainkat

Ezzel a testünk ösztönösen felkészül a védekezésre.

Egy harci helyzetben tökéletes megoldás volt arra, hogy a lehető legjobban megvédjük létfontosságú szerveinket. Ütöttünk, vagy futottunk és ezzel ki is oldottuk ezt a reflexünket. Élhettük tovább a nyugodt gyűjtögető életünket.

 

Ma? Ne álltasd magad, ma is így reagálsz, csak fel sem ismered!

 

Sem a kiváltó okot, sem azt, hogy a testünk stressz reakcióba merevedett. Természetes a nyak- váll- állkapocs feszültség.

Mindez iszonyú károkat okoz nem csak a mozgásszerverinkben, de az idegrendszerünkben is.

 

Mit tehetsz ellene?

 
  • kioldod a feszültségeket, letapadásokat és segíted a testednek, hogy elkezdjen gyógyulni
  • tudatosítod a tartásod és megtanulsz relaxálni

Teszteld magad!

I,

Nyisd ki a szád olyan nagyra, amennyire tudod! Tedd – tiszta kézzel- a középső három ujjadat függőlegesen a szádba. Belefér? Mennyire feszül az állkapocs ízületed közben?

II,

Ülj egyenesen és fordítsd el a fejedet jobbra, majd ballra. Belátsz a hátad mögé törzsfordítás nélkül, vagy nem?

III,

Tedd a válladra a kezed és körözz a könyökeiddel. Könnyed, szabad, széles függőleges köröket tudsz rajzolni, vagy húzódik, roszog, esetleg fáj a nyakad, lapockád környéke?

Ha a három tesztből bármelyik gondot okoz, akkor Neked készült az a workshop, ahol a nyak és vállöv lazításával foglalkozunk, megtanuljuk tudatosítani és kioldani a rögzült feszültségeket.

Kétszer egy óra, amelyet ideális esetben egyszerre csinálsz végig, időhiány esetén osztható.


REGISZTRÁLT TAG VAGY


Kattints a nyak-vállöv nyújtó workshopnál a zöld csak jeggyel/bérlettel gombra gombra!

A felugró ablakban add meg azt az email címed, amellyel a motibro rendszerébe regisztráltál.
Vedd meg a jegyed.
Kattints az óra bejelentkezésre!
Kész, június 6-án a rendszerben megadott email címedre megy a link :-).

                                  ↓

AMIT MÉG TUDNOD KELL!


BEJELENTKEZÉS ÓRÁRA
Ezt meg kell tenned legkésőbb 06.06. 07 óráig. 
Képzeld úgy, mint egy jegyénztárat. Ekkor van záróra.
 Résztvenni csak érvényes jeggyel tudsz. 
CSATLAKOZÁS A WORKSHOPHOZ
Kihasználhatod az online élet előnyeit :-) 
Nincs időhöz kötöttség. Június 6-án reggel 8-kor megkapod a 
worhshop linkjét az -mail fiókodba- nézd meg a promóciós mappát is!
Akkor és annyiszor csinálod végig az elkövetkezendő 10 napban, ahányszor akarod!
 
SZÜKSÉGED LESZ
korrekt internet kapcsolat
eszköz, amin nézni tudod az órákat
papír, toll, egy álló és egy mellkép szemből és oldalról saját magadról
elvonulós hely, jógatégla, szőnyeg, pléd  
IDŐFAKTOR
A workshop 2x1 óra időtartamú.
Ideális esetben egyszerre végigcsinálod az egészet. 
Ha nem, akkor a Neked megfelelő etapokra fel tudod osztani. 
Fontos, hogy teremts olyan környezetet, amelyben ki tudsz kapcsolni, el tudsz lazulni.   

 

JELENTKEZZ BE MOST

és élvezd június 6-15 között szabadon! 

Nem vagy regisztrált motibro tag? 

Ezen az oldalon elérsz minden segítséget hozzá.

Neked csak az első lépéseket kell megtenned, a Zoom letöltés nem szükséges, mivel nem ezen a felületen kapod a linket. 

Ha csatlakozni szeretnél élő online edzéseinkhez, akkor kell végigmenned az összes lépésen. 

Várlak szeretettel, Judit