fbpx

NMPT
természetes
mozgásminta tréning

MI AZ NMPT?

Ez nem pusztán gerinctorna,

vagy szokványos edzés,

ez a jelenünk és a jövőnk

új preventív szemléletű mozgásrendszere,

amely kellő gyakorlással felszabadítja a felesleges  ízületi terheléseket, könnyeddé teszi a mozgásodat. 

 

Az NMPT hosszútávú konkrét hatása:

 

 

  • a nyaki gerinc krepitációjának csökkenése
  • háti és lapocka környéki izomfájdalmak csökkenése
  • könnyebb, zökkenőmentesebb járás
  • később elfáradó, stabilabb derékérzet
  • vállízületi lágyrész fájdalmak csökkenése, megszűnése
  • korai teniszkönyök és csuklóízületi problémák oldódása
  • korábbi sportsérülések megszűnése, enyhülése
  • radikálisan javuló tartás, minden erre való koncentráció nélkül

MIÉRT OLYAN FONTOS NEKED?

MI MINDENT JAVÍT MÉG RAJTAD
amit nem is sejtettél??

Hiszed, vagy sem, testünk egy mátrix. Sokkal szorosabban összefüggenek az "alkatrészeink", mint ahogy a nyugati orvoslás gondolta. Manapság kezdik tudományosan is belátni azt, amit a kínai gyógyászat több ezer éve tapasztalati úton tud: bárhol belenyúlsz a rendszerbe, minden változik. 

 

Hallottad már ezt a történetet? 

Elmegy az öreg kínai orvoshoz emberünk- legyen Zoli. Elpanaszolja, hogy egyre tarthatatlanabbul fáj a könyöke. Már nem tud teniszezni, de lassan egy csavaros üveget kinyitni sem. Az öreg orvos a legnagyobb nyugalommal elkezdi masszírozni a térdét. Nyomkodja, simogatja, közben mintha bólogatna. Zoli nem érti, Ő a könyök-problémájával jött. Gondolkodik, a doki meglehetősen öreg, lehet, hogy nagyot is hall... Nincs ideje itt tökölni, szólni kell neki. Megszólal: Doktor Úr! Nem a lábam, a könyököm fáj! Mire az öreg lassan, nyugodtan: Tudom fiam. Matat még egy kicsit Zoli térdén, elkéri a kezelés árát és hazaengedi.

Zoli meg is állapítja magában- Őt itt aztán jól átvágták! Az biztos, hogy többet nem megy ilyen kuruzslókhoz. 

Másnap reggel álmosan megy a hűtőhöz, csavarja a narancsleves kupakot, jól belehúz az üvegbe... és feleszmél: nem fáj a könyöke!!! 

 

Bárhol belenyúlsz a rendszerbe, minden változik!

Ez magyarázza meg, hogy miért segít megelőzni egy egyszerű gyakorlatsor: 

  • nyaki-, ágyéki gerincsérvet és az ezekre irányuló műtéti beavatkozásokat
  • az előrehelyezett fejtartás okán kialakuló fejfájást, álkapocs problémákat
  • nyaki és derékfájdalmakat
  • csípő, térdízületi túlterheléseket
  • gerinc és állkapocs ízületi eredetű fülzúgást
  • a szétnyílt hasizmot
  • a medencefenék inaktivitását

Úgy gondolod, téged nem érint, hiszen sportolsz!.
Neked erre nincs szükséged?

Na! Ez életed tévedése! 

Az iskolában, a munkahelyen, a TV, számítógép előtt már régestelen régen kóros/káros mozgásmintákat rögzítettél magadban. A rossz mozgásmintáid pedig folyamatosan- nem túlzás állítani, a nap 24 órájában- folyamatosan rombolják a testedet, túlterhelik az ízületeidet, összepréselik a csigolyáidat, túlfeszítik/nyújtják az izmaidat, megágyazva ezzel a mozgásszervi, orthopédiai megbetegedéseknek, visszatérő, makacs sérüléseknek.

 

A testedzés sajnos nem képes kompenzálni az ülés okozta károkat!

 

Ne érts félre! Az edés általában véve egészségesebbé tesz, de nem időgép, amivel vissazmehetsz a múltba, mikor még helyesen használtad a tested. 

A kompenzációt az edzéseid közé beépített NMPT mozgásminta-korrekciós gyakorlatok adják. A kettő együtt adja meg az esélyét, hogy fájdalom nélkül élj, mozogj, legyen szó akár a mindennapjaidról, akár a kedvenc sportodról.  

MIT TEGYÉL!?

ÉBRESZTD FEL A TERMÉSZETES MOZGÁSMINTÁIDAT!

Tanuld meg a legújabb anatómiai kutatásokra épülő NMPT mozgástréninget!

Tehermentesítsd ízületeidet, tanuld meg az otthon is tökéletes biztonsággal elvégezhető gyakorlatsort. 

Építsd fel MOST a fájdalom mentes jövődet, hogy idős korodban is könnyedén futhass az unokáid után!